Klacht Hof van Gelre : De Joy Trouvaille valt mij zwaar tegen en is een zwakke snijmachine!

N. Slee-Van Emden

3 jaar geleden heb ik bij het hof van Gelre een snijmachine Joy Trouvaille gekocht, Het was mijn 2e toestel. (Het 1e was NIET bij hen gekocht. Maar in dat toestel (de gele) zat een of andere fout die maakte dat de binnenboel in de soep liep en dat de snijplaten vast kwamen te staan.
Ik kocht dus bij hen mijn 2e. Dat was een roze om zo duidelijk te maken dat dit het verbeterde type was. Na 3 jaar gebeurde echter hetzelfde. Ook deze liep vast en de platen gingen niet meer voor of achteruit. 1 jaar nadat de garantie voorbij was. Ik belde met ene [naam verwijderd door moderator] van Gelre en legde de zaak uit. Maar nee er kon geen hulp worden geboden. Garantie was over..punt uit! (Maar zo'n ding moet toch langer dan 3 jaar werken?)
Ik zei hem dat ik niet om een nw vroeg maar een korting bij de aanschaf van een nieuwe. Maar hij begon er niet aan want de importeur hielp hem ook niet. Het gebeurde wel meer dat de platen vast liepen. Hij had er net een naar de importeur gezonden voor reparatie maar dat werd hem te duur. Ik mocht hem brengen of opsturen dan zou hij wel kijken wat er gedaan kon worden maar hij beloofde niets. Ik zei hem dat het voor mij niet op te sturen viel. Het ding is erg zwaar en doordat de platen er vast in zaten stond het nog wijd uit ook. Bovendien is het door mijn handicap onmogelijk verpakkingsmateriaal te zoeken waar de machine in paste. Ook zelf brengen is door de grote afstand niet te doen.
Ik vroeg hem nogmaals een korting bij aanschaf van een nieuwe snijmachine bij hem. Hij zei kortaf "nee"! Toen heb ik maar opgehangen en het garantie bewijs weggegooid en mij voorgenomen NOOIT meer bij het Hof van Gelre iets te bestellen!

Ik weet het niet. De man wil niet meedenken dus is er geen oplossing. Maar omdat het mij zo dwars zit wilde ik de klacht toch optekenen.
En 1e en 2e apparaat wat in korte tijd de geest geeft door een zelfde klacht. En een handelaar die de klacht toegeeft en dan toch niets doet omdat hij zich verschuild achter het feit dat de garantie is verlopen, wat moet je daarmee?

Wij vinden dat Hof van Gelre hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

N. Slee-Van Emden
Ze hebben niet eens gereageerd. Ik raad iedereen af om bij het hof van Gelre zijn hobby spullen te kopen.

Ook een klacht indienen over Hof van Gelre ?