Klacht Hof van saksen: Vieze keukenuitrusting

Klachtnummer
# 3929
Gebruiker
John Breedveld
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij aankomst in bungalow 867 bleek een tweetal pannen met schimmel en de overige borden en glazen waren niet schoon. De vloeren waren niet schoon; toiletvloer met urinespetters. Pannen ingeleverd bij de receptie, die twee nieuwe pannen beloofde. De twee geleverde "nieuwe" pannen waren reeds gebruikt en smerig; het was het beste dat zij konden leveren. De beloofde vaatwasblokjes zijn nooit gebracht. We moesten alles zelf maar in de vaatwasser stoppen. We hebben zelf maar nieuwe pannen gekocht om in ieder geval veilig en gezond te kunnen eten. Ik daag een ieder van het resort uit om de aanwezige pannen mee naar huis te nemen en te gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hof van saksen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hof van saksen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen