Klacht Hoffmangroup: VEROORZAKEN GEVAARLIJKE VERKEERSSITUATIE DOOR MEDEWERKER DIE BELT TIJDENS HET AUTORIJDEN

JSV

Beste ,

Vandaag reed ik rond 11:00 uur op de Lieshoutseweg richting Aarle-Rixtel. Voor mij reed nog een blauwe peugeot. Dit is een voorrangsweg. Ter hoogte van de kruising met Hoog Strijp kwam een medewerker van uw bedrijf, met een busje met daarop het logo plotseling de weg opgedraaid. Hierdoor moesten wij vol in de remmen, en de peugeot moest zelfs uitwijken naar de linker weghelft.

Naast deze weg bevinden zich veel bomen, en de kruising dient daarom voorzichtig benaderd te worden door het oprijdende verkeer uit de richting van Hoog Strijp. Enkele jaren geleden is hier op dit punt ook een zwaar ongeval geweest. Helaas had uw medewerker daar maling aan, terwijl hij vrolijk al bellend met zijn iPhone !!!!!! (gezien door het raam !) de kruising opreed zonder te kijken. En meteen een levensgevaarlijk verkeerssituatie deed ontstaan. Gelukkigerwijs is er geen schade ontstaan, en konden we onze weg vervolgen nadat ik het kenteken had genoteerd ; [kenteken verwijderd door moderator]
gaarne uw oprechte excuus

oprecht excuus, en berisping van betreffende chauffeur. ZONIET DAN GAAN DASHCAM BEELDEN ONLINE MET NAAM EN TOENAAM !! dit is onacceptabel weggedrag, als er tegenliggers waren geweest was het een zware frontale aanrijding en zaten er meerdere mensen tegen de boom aan, inclusief mijzelf.

Wij vinden dat Hoffmangroup hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hoffmangroup?