Klacht Hofma Electronics: Defecte cam-module moet onder de garantie vallen en gratis gerepareerd/vervangen worden!

R. van der Werff

Ik vind het onterecht dat reparatie van de cam-module van mijn Sony KD43 XE 8099 LED TV mij €60,-- heeft gekost en volgens Hofma Electronics niet onder de garantie van 2 jaar valt (aankoopdatum 30-1-2018). Dit, omdat ik volgens hen onachtzaam, verkeerdom en/of met kracht of geweld mijn losse CI-module met smartcard in de cam-module van de TV zou hebben gestoken. Ik heb echter pas voor het eerst op 28-02-2019 de CI-module op correcte wijze (met logo naar achteren) gebruikt en ben van mening dat de vaste cam-module bij aankoop al defect moet zijn geweest. Bovendien is de cam-module nu zwak (Ci-module kan eigenlijk niet meer uitgenomen worden, want kans op breuk of loslaten gerepareerde pennetjes) en ik eis dat deze alsnog kosteloos onder garantie door een nieuwe printplaat mét cam-module wordt vervangen.

Ik vind dat Hofma alsnog de cam-module gratis moet (laten) vervangen voor een nieuwe, onder de geldende garantie van 2 jaar! Bovendien wil ik zo wie zo de betaalde €60, -- terug. Ik ben van mening dat de cam-module bij aanschaf van de TV al defect moet zijn geweest en niet door mij onklaar is gemaakt door vermeend verontachtzaamd gebruik. Ik heb immers de aanwijzingen, hoe de CI module in de cam-module te plaatsen, correct opgevolgd ( logo naar achteren en niet met kracht of geweld)!

Wij vinden dat Hofma Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hofma Electronics?