Klacht Hofma Electronics: Hofma Electronics weigert mijn geld terug te betalen na een geannuleerde bestelling.

TommieKerstens

Op 25 april 2019 een bestelling geplaatst en betaald voor een speaker van 120 euro. Kreeg een mail dat de speaker niet per stuk verkocht kon worden waarop ik vroeg of het geld terug geboekt kon worden. Na een week geen response nog een keer gevraagd of Hofma Electronics mij het geld terug kon geven.
Een maand later heb ik telefonisch contact opgenomen met de winkel en werd mij verteld dat ze per ongeluk het geld niet over hadden geboekt en dat het recht gezet zou worden.
Nu 4 maanden later na meerdere telefoongesprekken met Jacco Woudstra die mij steeds uiterst vriendelijk te woord staat en zelfs tegenover mij heeft bevestigd dat de heer Hofma niet zo netjes met de klanten omgaat, nog steeds mijn geld niet terug gekregen!

DOE GEEN ZAKEN MET DEZE SCHOOIERS!

Nogmaals, ik wacht al 4 maanden op 120 euro.

Hofma Electronics moet mij mijn geld teruggeven

Wij vinden dat Hofma Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hofma Electronics?