Klacht Hofman Installatietechnieken: Hoge rekening

tondin

OP 28-03-2014 heeft een monteur van Hofman een wisa vlotterkraan universeel verwisseld. Dit karweitje was geklaard met 10 tot nog geen 15 minuten. De rekening:
1 vlotterkraan 24,25 . 1 ST servicetarief monteur 49,82 . BTW 21% 5,09. BTW 6% 5,09
Totaal 82,15 Euro. Het bedrijf is ongeveer 1 KM. van mijn woning verwijderd Telefonisch niet tot overeenstemming van de prijs gekomen.OP 01-05 aangetekende brief gestuurd dat ik onder protest betaal maareventueel terug kom op deze rekening, en verzocht binnen 2 weken schriftelijk te reageren hoe deze klacht wordt opgelost. Nu na 33 werkdagen geen enkele reactie van hofman ontvangen.

Navraag bij vergelijkbaar bedrijf zou ik zou ik voor 15 minuten arbeid Euro 11,50 in rekening gebracht krijgen. Naar mijn idee heb ik Euro 38,32 teveel betaald.
Ik verlang binnen 14 dagen terugstorting van het teveel betaalde bedrag.

Wij vinden dat Hofman Installatietechnieken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

tondin
    Mijn klacht staat sinds 16-06-2014 op klachtenkompas en vandaag op 20-07-2014 sluit ik de klacht af. Zowel op mijn aangetekende brief en op klachtenkompas heeft Hofman installatietechniek niet gereageerd. Dit zegt genoeg over dit bedrijf.
    Ik heb nog overwogen mijn rechtsbijstandsverzekering in te schakelen maar vond het bedrag van Euro 38,32 hiervoor niet de moeite waard.

Ook een klacht indienen over Hofman Installatietechnieken?