Wij vinden dat Hofman Installatietechnieken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Hofman Installatietechnieken: Hoge rekening
Details
Klacht
OP 28-03-2014 heeft een monteur van Hofman een wisa vlotterkraan universeel verwisseld. Dit karweitje was geklaard met 10 tot nog geen 15 minuten. De rekening:1 vlotterkraan 24,25 . 1 ST servicetarief monteur 49,82 . BTW 21% 5,09. BTW 6% 5,09
Totaal 82,15 Euro. Het bedrijf is ongeveer 1 KM. van mijn woning verwijderd Telefonisch niet tot overeenstemming van de prijs gekomen.OP 01-05 aangetekende brief gestuurd dat ik onder protest betaal maareventueel terug kom op deze rekening, en verzocht binnen 2 weken schriftelijk te reageren hoe deze klacht wordt opgelost. Nu na 33 werkdagen geen enkele reactie van hofman ontvangen.
Gewenste oplossing
Navraag bij vergelijkbaar bedrijf zou ik zou ik voor 15 minuten arbeid Euro 11,50 in rekening gebracht krijgen. Naar mijn idee heb ik Euro 38,32 teveel betaald.Ik verlang binnen 14 dagen terugstorting van het teveel betaalde bedrag.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.