Klacht Hofmanswimming.nl: Geen respons op meerdere mails en bellen.

Klachtnummer
# 68760
Gebruiker
Alice
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zwembroek voor mijn zoon besteld plus een wetsuit om in te surfen, na anderhalve week werd het geleverd echter de wetsuit is véél te klein. Ik heb meteen een mail gestuurd, maar kreeg naast de geautomatiseerde bevestigingsmail, geen antwoord terug. Natuurlijk gebeld, maar daar slechts een Engels sprekend antwoordapparaat. Nog maar een mail gestuurd, maar niets hoor. En nu lees ik alle klachten pas op internet! Gek genoeg check ik normaal gesproken wat de reviews zijn, maar omdat mijn man ook al iets had besteld , sloeg ik het checken over.

Gewenste oplossing

Graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hofmanswimming.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hofmanswimming.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen