Klacht Hofmanswimming.nl: Uitblijven levering na uiterste leverdatum

Klachtnummer
# 61474
Gebruiker
MaKe
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via beslist.nl ben ik bij hofmanswimming.nl terecht gekomen. Op 24 april j.l. heb ik mijn bestelling bij hofmanswimming.nl gedaan met een levertijd van één week en maximaal 30 dagen. Ik heb een orderbevestiging gehad en daarna niets meer vernomen. Na ongeveer anderhalve week heb ik een mail verstuurd met de vraag of en wanneer mijn order geleverd zou worden. Hierop kreeg ik een automatische en niet te beantwoorden reactie. Reeds 32 dagen na het plaatsen van de order heb ik nog steeds niets ontvangen en ook het opgegeven telefoonnummer is niet te bereiken.

Gewenste oplossing

Graag zou ik alsnog de geplaatste order binnen een week geleverd zien of het aankoopbedrag per ommegaande inclusief de verzendkosten teruggestort zien worden op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hofmanswimming.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hofmanswimming.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen