Hofwerk BV is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Klacht Hofwerk BV: Onzorgvuldig werken heb ik extra kosten gemaakt en geen garantie op de ruit die nog geen 2 maanden.
Details
Klacht
Tijdens de renovatie is de afvoer van de CV ketel niet goed terug geplaatst. Met het gevolg dat er koolmonoxide mijn woning binnen kwam. Door de monteur van Stedin is dit ontdekt. mijn is geadviseerd om een installateur te laten komen omdat men niet wist waar het vandaan kwam. De installateur heeft een hele nieuwe leiding geplaatste en dit heeft mijn €1450,- gekost. Later bleek het e uitlaat te zijn. Een installateur van Hofwerk BV is later geweest om de afvoer goed af te werken. Ook toen heeft hij mijn gas weer afgesloten omdat er zogenaamde niet goed gewerkt zou zijn door die andere installateur, dus hij sluit mijn gas opnieuw af. De eerste installateur die een nieuwe leiding heeft geplaatst moest opnieuw verschijnen om het weer na te lopen, terwijl er niets aan de hand was. Kosten €95,-.Deze kosten moest ik allemaal betalen door het onzorgvuldig werken van de werkmannen. Ik zou graag deze kosten terug ontvangen.
Verder is mijn ruit binnen 2 maanden tijd gescheurd. Ook dit hebt ik gemeld en krijgt het niet gerepareerd. Terwijl een ruit van 30 jaar uit is gehaald en nooit een scheur in heeft gezeten, en heeft het 30 jaar gedaan met 4 seizoenen ieder jaar. De nieuwe ruit kon 1 zomer zon niet bolwerken. Ik zie alsnog mijn ruit gerepareerd.
Gewenste oplossing
Kosten die gemaakt zijn terug betalen en de ruit repareren!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.