Opgelost door Hogenboom Vakantieparken: " dagkaart " zwembad maar 1 x geldig per dag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45471
Gebruiker
Petertjeb
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Dagkaart gekocht voor zwembad Kootwijk, kinderen in de ochtend 2 uur laten zwemmen voor € 9,- , na het avondeten weer teruggegaan, maar dagkaart blijkt maar toegang te boeden voor 1 x toegang. Wat dagkaart betekent kon de badmeester en Hogenboom mij niet uitleggen... Receptie is uiteraard gesloten, Hogenboom gebeld maar die adviseert me doodleuk nieuwe kaartjes te kopen

De oplossing

Geld terug ? Vakantie is nu al voorbij ( of Hogenboom moet morgen al iets willen oplossen, maar dan is het zaterdag, dus weekend ) , jammer van de bitter nasmaak en de teleurgestelde kinderen

6 reacties

  1. Auteur
    Petertjeb
    Datum
    Op de laatste dag de kids toch maar weer laten zwemmen. De badmeester bood zijn excuses aan, om dat de dagkaart 's-avonds nog wel geldig had moeten zijn.MAAR, ZE MOESTEN VOOR DE LAATSTE DAG TOCH GEWOON WEER EEN KAARTJE KOPEN. niks gratis toegang ter compensatie. Jammer dat er in Kootwijk en omgeving niet zo veel zwembaden zijn om uit te kiezen..... Raar bedrijf !
  2. Auteur
    Hogenboom Vakantieparken
    Datum
    Geachte heer De Bee,Allereerst bieden wij u onze excuses aan voor onze verlate reactie.
    Wij hebben op uw naam geen reservering in ons systeem gevonden, heeft u wellicht onder een andere naam gereserveerd? Wij hebben de parkmanager gevraagd om te reageren op uw klacht. U ontvangt binnen enkele dagen een reactie van ons.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Heidi van der Meer
    HOGENBOOM VAKANTIEPARKEN
  3. Auteur
    Petertjeb
    Datum
    Beste Heidi,Wij zaten op park Kerkendel, tegenover Hogenboom Kootwijk, waar de regeling is dat "wij" met een kortingkaartje toegang krijgen tot het zwembad. In dit geval hadden de kinderen het kortingkaartje vergeten te geven, en kon deze later niet meer verrekend worden, vandaar de € 9,-
  4. Auteur
    Hogenboom Vakantieparken
    Datum
    Geachte heer Bee,Naar aanleiding van uw bericht d.d. 21 januari 2014, berichten wij u als volgt. Wij hebben inmiddels een reactie van de parkmanager ontvangen en bericht u als volgt hierover.De kaartjes zijn normaliter bedoeld voor eenmalige toegang(op één dag). Dit werkt prima omdat de meeste gasten eenmalig gebruik maken van het zwembad.
    In dit geval was het beter geweest om met de badmeester af te spreken dat ze terug zouden komen.Wij bieden deze zwemmers in ieder geval nieuwe kaartjes aan.
    Ze kunnen zich vervoegen bij de receptie en vragen naar de parkmanager.
    Als ik er niet ben dan kunnen de gasten zich melden bij het zwembad.
    In ieder geval even een printje van dit bericht meenemen.Hopende u op deze wijze voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wijmet vriendelijke groet,
    Heidi van der Meer
    HOGENBOOM VAKANTIEPARKEN
  5. Auteur
    Petertjeb
    Datum
    Beste Heidi,dank je wel.we gaan er in de Herfstvakantie weer van genieten, en nemen dan een printje van je bericht mee !
  6. Auteur
    Hogenboom Vakantieparken
    Datum
    Geachte heer Bee,Naar aanleiding van uw bericht d.d. 23 januari 2014, berichten wij u als volgt.Wij vinden het leuk om te vernemen dat u in de Herfstvakantie gebruik wilt maken van het aanbod van de parkmanager. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wijmet vriendelijke groet,
    Heidi van der Meer
    HOGENBOOM VAKANTIEPARKEN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petertjeb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?