Opgelost door Hogenboom Vakantieparken: Aanmaning voor niet bevestigde, betaalde en genoten reservering

stick18

Ik heb vorig jaar op de website van Hogeboom vakantieparken voor dezelfde periode 2 huizen op 2 verschillende vakantieparken een voorlopige reservering gemaakt. In bevestigingsmail kreeg ik de optie om voor een bepaalde datum te betalen om de reservering te bevestigen. Dit heb ik bij 1 van de huizen niet gedaan, ervan uitgaande dat hiermee de voorlopige reservering vervalt, aangezien ik niet aan de betaling heb voldaan op de aangegeven datum (en dus ook geen gebruik gemaakt heb van dit huisje). Ik heb ook geen verdere reclamatiemail meer ontvangen waarin staat dat ik niet tot betaling ben overgegaan,hetgeen ik niet begrijp als er een maximale datum voor betaling in wordt aangegeven. Nu krijg ik sindsdien aanmaningen van een incassobureau die het geld van deze reservering reclameert. Dit heb ik nog nooit bij een online boekingssite meegemaakt en vind het dan ook onaanvaardbaar. Ik heb met de klantenservice gesproken, maar zij zeggen dat dit in de kleine lettertjes staat.
Mijns inziens is dit een duidelijk voorbeeld van onduidelijke en misleidende communicatie vanuit Hoogeboom vakantieparken waar de eindklant voor beschermd moet worden.

Dat deze schuld wordt weggescholden aangezien ik door de onduidelijke online reserveringsprocedure van Hoogeboom vakantieparken nooit duidelijk heb begrepen dat mijn voorlopige reservering niet vervalt als deze niet betaald wordt op de afgesproken termijn.

stick18

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?