Klacht Hogenboom Vakantieparken: alle horecavoorzieningen dicht in schoolvakantieperiode bij DE TOLPLAS

Hen

Ik had met mijn kinderen in de meivakantie een midweek bij de Tolplas geboekt.
Op de website is te lezen horecavoorziening :
(á la carte) Restaurant
• Broodjesservice
• Eetcafé / bar
• Snackbar
Echter bij aankomst in het huisje bij de welkomstinformatie was echter te lezen dat alle horeca tot donderdagmiddag 16.00 dicht is.
Op de website stond dit NIET.
Meteen gemeld bij de receptie, deden niks 2 mails gestuurd naar hogenboom, geen reactie, op 12 mei gebeld en gesproken met Mevr De jonge. Ze zouden het voor 15 mei oplossen. Niet dus. Weer gemaild op 6 juni en vandaag 8 juni dan het antwoord :
`Het is bekend dat het restaurant op het park niet de hele week geopend is, we geven een overzicht van restaurants in de buurt mee bij de welkomstinformatie`.
Niks bekend pas wanneer je bent aangekomen. Als ik dit van te voren had geweten had ik nooit geboekt
Schandalig in de meivakantie, volle pond betaald voor alleen een huisje.

Ik wil een deel van mijn geld terug of een midweek tijdens de schoolvakantieperiode op een park van hogenboom waar wel de horeca open is .

Geachte familie Roks,
    Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht d.d. 8 juni jl.
    Wij hebben uw bevindingen in behandeling genomen en zullen u zo spoedig mogelijk van een reactie voorzien.
    Hen
    Wij hopen op een bevredigende oplossing.
    Een oplossing waarbij we WEL een vakantiegevoel kunnen krijgen ipv een gevoel dat we opgelicht zijn
    Geachte familie Roks,

Naar aanleiding van uw schrijven d.d. 8 juni jl., betreffende uw verblijf op Recreatiepark De Tolplas van 4 mei tot 8 mei jl., het volgende.

Allereerst willen wij u danken voor uw schrijven. Het is voor ons van groot belang op de hoogte te blijven van de bevindingen van onze gasten. U bent immers onze belangrijkste graadmeter, teneinde de kwaliteit en serviceverlening van onze producten optimaal te houden. Wij streven ernaar onze gasten zo tevreden mogelijk van hun verblijf terug te laten keren en vinden het derhalve zeer spijtig uit uw schrijven te moeten opmaken dat wij hierin bij u niet geheel geslaagd zijn.

In uw schrijven refereert u aan de openingstijden en informatie van de horecafaciliteiten op Recreatiepark De Tolplas. Hierbij willen wij aangeven dat er op onze internetsite wordt weergegeven dat de horecafaciliteiten op het betreffende park beperkt geopend zijn, waar u de broodjes kunt bestellen en wat de openingstijden van het restaurant zijn. Wij verwijzen u hierbij dan ook naar onze internetsite.

Tot slot willen wij hierbij aangeven dat wij besloten hebben om geen gunstig gevolg te geven aan uw bevindingen. Wel zullen wij uw bevindingen kenbaar maken aan de verantwoordelijke personen, zodat ook zij hiervan op de hoogte zijn en, indien nodig, de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden.

Hen
    U antwoord klopt totaal niet. Er is op de website niks te lezen over beperkte opening.
    Los daarvan is het schandalig dat in een vakantieperiode alles dicht is. Is het een voor of na seizoen dan kun je nog denken oké de prijs is er na. In ons geval gewoon in een schoolvakantie ,volle pond betalen en waarvoor?
    Hen
    Na veel zoeken en niet op de pagina van faciliteiten maar onder het kopje ' tips en nieuws' is het dan beschreven .
    Hoe misleidend is dit dan. Een pagina' faciliteiten van het park 'daar staat niks vernoemd over beperkte openingstijden, maar blijkbaar moet je heel de website bestuderen om erachter te komen dat in een schoolvakantie niks geopend is. Meer dan schandalig , en de oplossing is verre van klantvriendelijk.

Dank voor uw respons.

Zoals aangegeven corresponderen wij een en ander op onze website. U geeft aan betreffende informatie dan ook gevonden te hebben.

Wij beschouwen deze kwestie hiermee derhalve als afgehandeld.

Hogenboom Vakanties
    Hen
    Zeer teleurgesteld in de afhandeling van deze organisatie die pretendeert een klantvriendelijke organisatie te zijn.
    Faciliteiten die gesloten zijn in een schoolvakantie maar waar je wel voor moet betalen, niet vermeld staan op de website onder faciliteiten maar slechts na heel wat speurwerk te vinden zijn onder het kopje TIPS betekent voor mij dat ik nooit meer boek bij hogenboom en nooit iemand hogenboom vakantieparken zal aanraden

Hen

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?