Klacht Hogenboom Vakantieparken: Annulering huis ivm vluchtelingen

WJM

In november 2014 hebben wij een accommodatie geboekt bij u. Dit betrof een 10-persoons huis in het park Roekenbosch. We hadden speciaal dit park en deze woning uitgekozen vanwege zijn ruimte en sfeer, een 10-persoons houten chalet voorzien van een open haard.november 2015 werd ons telefonisch echter medegedeeld dat de boeking van de accommodatie werd geannuleerd ivm de plaatsing van vluchtelingen in het park Roekenbosch. Dit was voor ons allen een grote teleurstelling, daar wij er al een jaar naar uit keken. Vervolgens werden ons 3 opties voor een vervangend park met accommodatie aangegeven. Dit waren echter allemaal 8-persoons huisjes terwijl wij een 10-persoons huis hadden geboekt. Ook betrof dit geen houten chalet, welke wij voor de sfeer bewust hadden gekozen. Wij konden ons dus helaas niet vinden in de aangeboden opties, daar wij sowieso op zoek waren naar een 10-persoons huis ivm het aantal personen en de ruimte. Wij hebben geen excuusbrief o.i.d mogen ontvangen helaas

Er werd er nergens in tegemoet gekomen. Zo kregen wij bijvoorbeeld geen excuusbrief of iets dergelijks aangeboden. Ook kregen wij geen korting aangeboden op een ander huisje of werd er niet mee gezocht naar een ander huis op evt. een ander park van een andere aanbieder.

Geachte familie Morren,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht d.d. 19 januari jl.

Wij hebben uw bevindingen reeds rechtstreeks mogen ontvangen. Wij hebben u hedenmorgen van een schriftelijke reactie voorzien, waarin wij aangegeven hebben dat wij uw bevindingen zo spoedig mogelijk in behandeling zullen nemen. Wij zullen u vervolgens uiterlijk binnen twee weken van een schriftelijke reactie voorzien.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Customer Services
    Geachte familie Morren,

Wij hebben u reeds hedenmorgen van een schriftelijke reactie voorzien. Wij vermelden in onze schriftelijke reactie dat wij het betreuren dat uw verblijf op Vakantiepark Het Roekenbosch niet kon doorgaan en uw boeking geannuleerd is. Wij hebben hiervoor dan ook onze welgemeende excuses aangeboden. Wij zijn van mening dat wij u passende oplossingen geboden hebben door middel van alternatieve verblijfsmogelijkheden of restitutie van de volledige reissom, U heeft zich vervolgens kunnen verenigen met restitutie van de volledige reissom, hetgeen inmiddels ook op uw rekening is overgemaakt.
    Wij kunnen uw verzoek tot tegemoetkoming dan ook niet inwilligen.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Customer Services
    WJM
    Mail gehad met onder andere de volgende tekst:
    "Zoals reeds aangegeven betreuren wij het dat uw verblijf op Vakantiepark Het Roekenbosch niet kon doorgaan, echter hebben wij u, naar ons inziens, passende oplossingen geboden en heeft u zich kunnen verenigen met restitutie van de volledige reissom. Uw verzoek tot een tegemoetkoming kunnen wij dan ook niet inwilligen."

Zelfs geen 'kortingsbon' o.i.d. voor een volgend verblijf aangeboden. Beetje makkelijk. Voor ons GEEN Hogenboom of Roompot meer
    WJM
    Zelfs geen 'kortingsbon' o.i.d. voor een volgend verblijf aangeboden. En dat voor zo'n groot bedrijf! Beetje makkelijk.
    Voor ons GEEN Hogenboom of Roompot meer....

WJM

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?