Klacht Hogenboom Vakantieparken: Coulance Hogeboom aangaande korting na boeking

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 127776
Gebruiker
Mell@
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Al jaren gaan wij met veel plezier naar de Hogeboom vakantieparken.
Dit jaar hebben we om die reden vrij vroeg een boeking gedaan voor een weekend in september (11sep a.s.). Telefonisch hebben wij contact gehad met een medewerker die ons het één en ander kon vertellen. Op de vraag of we moesten wachten i.v.m een korting/aanbieding, was het antwoord dat er geen aanbiedingen 'gepland' stonden en dat dit onwaarschijnlijk was.

Omdat wij nog wat parkgegevens nodig hadden, hebben wij vandaag de website geraadpleegd. Tot onze verbazing bleek er een 'einde zomer'-korting van 140~ euro te gelden voor a.s. weekend.

Tijdens telefonisch contact met Hogeboom werd ons verteld dat dit 'vervelend' was en dat er niets meer gedaan kon worden.

Wij vinden dit zeer spijtig en zijn teleurgesteld.

De oplossing

Wanneer bovenstaande korting alsnog verrekend wordt en medewerkers beter geïnstrueerd worden aangaande het verstrekken van informatie over kortingen.

4 reacties

  1. Auteur
    Hogenboom Vakantieparken
    Datum
    Geachte heer Sanghera,

    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    Op het moment dat u deze boeking heeft gemaakt, op 28 mei 2015, was de Nazomeractie nog niet van toepassing.
    U heeft op het moment van reserveren de op dat moment voordeligste prijs voor deze accommodatie gekregen.
    U kunt geen aanspraak maken op acties die op dit moment van toepassing zijn.

    Wij gaan dan ook niet over tot restitutie.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Services
    Hogenboom Vakantieparken
  2. Auteur
    Mell@
    Datum
    Ik ben nog steeds niet mee eens want foutieve gegevens verstrekken over de telefoon lijn is niet aan ons te danken. Personeel moet beter geïnstrueerd worden. Maar goed, gezien de reacrie van Hunzepark leidt het gesprek nergens naartoe. Heel erg ontevreden.
  3. Auteur
    Hogenboom Vakantieparken
    Datum
    Geachte heer Sanghera,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij betreuren het van u te vernemen dat u zich niet kunt verenigen met onze reactie. Zoals reeds d.d. 18 september jl. aangegeven zullen wij niet overgaan tot restitutie, daar wij geen aanspraak kunnen maken op acties die op dit moment van toepassing zijn. Wij zijn dan ook niet voornemens over te gaan tot herziening en beschouwen deze kwestie hiermee als afgehandeld.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Services
    Hogenboom Vakantieparken
  4. Auteur
    Mell@
    Datum
    Zeer ontevreden. Niet eens een ander voorstel gedaan e.g. korting geven op volgende verblijfmoment in Hunzepark.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mell@
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen