Opgelost door Hogenboom Vakantieparken: Een waardeloze, stressvolle oud en nieuw vakantie

Colette1969

Wij zijn met 6 pers en 2 honden van 29/12/2017 tot 02/01/2017 naar vakantiepark het Bosmeer in Noordwolde geweest.
We hadden dit park uitgezocht omdat het vuurwerkvrij was, onze honden zijn doodsbang voor vuurwerk.
Het huisje waar we in terecht kwamen was vreselijk. De badkaner was uit het jaar 0 en de keuken was ook niet om over naar huis te schrijven. De vaatwasser lekte, overal liepen leidingen die gloeiend heet werden. Tegels op de vloer die kapot waren.De schuurdeur kon niet dicht, dikke kieren tussen de muren. Overal enkel glas dus niet warm te stoken. En tot overmaat van ramp heel veel vuurwerk om 00.00. Zowel op het park als er omheen. Uiteindelijk zaten we dus nog met twee doodsbange honden. Wat een vreselijke afknapper !!
Nooit meer naar dit park !!!!!

Wij willen graag een vergoeding voor al deze problemen. Wij zijn nette mensen dus snappen wij niet waarom we in zo"n oude vieze toestand terecht zijn gekomen. We hebben er hard voor moeten sparen en wilden onze honden een rustig oud en nieuw geven. Dat is dus zeker niet gelukt, terwijl de eigenaar van het park nog tegen me zei, het is hier elk jaar een dode boel qua vuurwerk. Nou niet dus, thuis is het net zo erg.

Hogenboom Vakantieparken is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Colette1969
Uiteindelijke oplossing Volledige huursom terug gekregen.