Klacht Hogenboom Vakantieparken: extra kosten wifi roekenbosch niet kindvriendelijk

jill

Wij hebben een vakantie geboekt op vakantiepark het Roekenbosch in Blitterswijck. Op internet las ik op uw site dat voor wifi 1 week 17 euro betaald moest worden. Bij aankomst was dit echter 12,50 PER APPARAAT. Aangezien tegenwoordige tijd kinderen een tablet hebben en ouders een mobiel vind ik dit echt waar schandalig veel geld. Voor 4 personen moest ik dus voor 1 week 50 euro betalen voor WIFI. Ik heb het maar voor 3 personen afgenomen zodat mijn man en ik samen konden doen. maar kinderen doen dit niet !! Daarnaast nog de volgende klacht autovrij park!.Wij zaten in huisje nr 150 wat dus helemaal aan het einde van het park is.. 15 minuten lopen voordat je is bij je huisje bent is echt veels te ver met 33 graden en kinderen en je boodschappen.. Wij zaten zover tussen de polen die daar wonen dat wij niks van het vakantiepark hebben meegekregen. Geen vakantiegasten/gezelligheid gezien/gehoord. Tevens continue hondenpoep op me paadje zodat het kleine stukje gras ook niet speelbaar was.

Gepaste oplossing zoals deel wifi kosten terug. We zijn ook eerder weggegaan.
compensatie voor totaal geen vakantiegevoel op het Roekenbosch.

Tevens zet de bewoners van het park voortaan achteraan. En de vakantiegasten die er een hoop voor betalen naar voren.. Zodat wij wat meer meekrijgen wat er op het park gebeurd en te doen is. En voor het aangezicht... want wat is dit een aanfluiting zeg. Ziet er ook echt gewoon niet uit.

Hogenboom Vakantieparken
    Geachte familie Luijnenburg,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht d.d. 16 augustus jl.

Wij hebben uw bevindingen reeds rechtstreeks mogen ontvangen. Wij hebben deze reeds in behandeling genomen en zullen u zo spoedig mogelijk per e-mail van een schriftelijke reactie voorzien.

Vertrouwend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Webcare Team Hogenboom VAkantieparken
    ik hoor zsm van u..
    Hogenboom Vakantieparken
    Geachte familie Luijnenburg,

Naar aanleiding van uw schrijven, betreffende uw verblijf op Vakantiepark Het Roekenbosch, het volgende.

Het is voor ons van groot belang op de hoogte te blijven van de bevindingen van onze gasten. U bent immers onze belangrijkste graadmeter, teneinde de kwaliteit en serviceverlening van onze producten optimaal te houden. Wij streven ernaar om onze gasten zo tevreden mogelijk van hun verblijf terug te laten keren en vinden het derhalve zeer spijtig te moeten opmaken dat wij bij u daarin niet geheel geslaagd zijn.

Wij verwelkomen u graag nogmaals als gast, zodat uw negatieve ervaring kan worden omgebogen in een positieve ervaring en hebben daarom besloten om u een compensatie aan te bieden in de vorm van een waarde cheque ten bedrage van € 75,00 welke u kunt gebruiken als korting bij uw volgende boeking op een Hogenboom Vakantiepark naar keuze.

Tot slot willen wij hierbij aangeven dat u de waardecheque zo spoedig per post ontvangt.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webcare Team Hogenboom Vakantieparken
    jill
    zodat ik die 75 euro aan wifi kosten kan uitgeven zeker weer.. nee ik hoef niet nog een keer op een park met jullie tegoed bon. wil graag zelf uitmaken waar ik volgend jaar heen ga.. ik wil gewoon me wifi kosten tetug.

jill

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?