Klacht Hogenboom Vakantieparken: in 1 woord: vlooien!

Klachtnummer
# 327198
Gebruiker
Mika
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind september (van zaterdag 22 september t/m 28 september) heb ik samen met een vriendin een huisje gehuurd via Landal bij Hoogenboom vakantieparken.
Echter hebben we erg veel pech gehad met dit huisje: we werden gebeld door het park of wij er bezwaar tegen hadden of er een steiger stond. Maandags zou de schilder laatste schilderwerkzaamheden hebben en dan zou de steiger worden weg gehaald.
Hier hadden wij hier geen problemen mee. Vervolgens stond de schilder iedere dag om 8:30 op de stoep de hele vakantie lang. Hierop heeft de eigenaar van het huisje nog wel zijn excuses voor aangeboden met een bos bloemen en een doos Merci.
Van het park vind ik het niet netjes dat ze hier niet meer op hebben geacteerd.
Maar het grootste probleem, waar we tot op de dag van vandaag nog last van hebben is vlooien!
Zowel ikzelf als mijn vriendin hebben een hond die vlooivrij waren en in het huisje ineens vlooien hadden. Wij hebben in Bergen vlooienbestrijdingsmiddelen gehaald, de honden en de auto helemaal behandeld. Ook zijn we een dag eerder vertrokken hierdoor.
Helaas kwamen we er te laat achter. Thuis gekomen allerlei voorzorgsmaatregelen genomen en de huizen uit voorzorg ook behandeld op advies van de dierenzaak. Zoals het lijkt is 1 hond en huis nu vlooivrij en 1 hond en huis niet. Dit leek aanvankelijk vorige week wel tot dit weekend toch weer 2 vlooien op de hond werden gevonden. Dat is ook de rede dat ik er toch nog op terug kom!
Ik heb vrij direct het park gebeld om vooral aan te geven dat ze maatregelen moeten nemen om te voorkomen dat andere hond eigenaren hier last van krijgen. Ik zou terug gebeld worden en dit is niet gebeurd.

Mijn vriendin gaat in overleg met de dierenarts om te kijken wat zij nog meer kan doen deze plaag te bestrijden. Ik hoop dat ik vlo vrij blijf.
Buiten dat het smerig en erg vervelend is zijn kosten van de anti vlo middelen ook aardig opgelopen.

De oplossing

na excuses en zorgen dat het huisje vlo vrij wordt gemaakt voor volgende gasten de facturen betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Mika
    Datum
    Nog geen reactie.

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen