Opgelost door Hogenboom Vakantieparken: Kan geen Annuleringsverzekering meer afsluiten na boeking, vergeten aan tevinken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 65897
Gebruiker
DERF
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kan geen Annuleringsverzekering meer afsluiten na boeking bij hogen boom bungalow
in Schin op Geul
Ik heb donderdag 26 juni 2014 geboekt en zaterdag 27 gebeld en 28 een Email gestuurd.

Zie onder staande informatie van de web site van Hogen boom.

Een weer- en annuleerverzekering kunt u afsluiten tot 10 dagen na reservering. Bij lastminute boekingen kan dit tot het moment van aankomst mits de boeking korter dan 10 dagen geleden is gemaakt.

De oplossing

Dat ik als nog een annuleerverzekering kan afsluiten tegen betaling .

Gelukkig voor de consument zijn deze vormen van service steeds meer de standaard geworden. Maar service is wel het vlak waar je je als bedrijf op kunt onderscheiden. Het bieden van een excellente service is wat klanten aan jouw [ Hoge boom ] kan binden.

2 reacties

  1. Auteur
    Hogenboom Vakantieparken
    Datum
    Geachte heer Jonkers,Bedankt voor uw bericht. U heeft uw reservering gemaakt via een touroperator (bookit), dit betekend dat u voor uw annuleringsverzekering contact op kunt nemen met de partij waar u geboekt heeft. Zij zullen dit vervolgens voor u in orde maken en Hogenboom Vakantieparken hierover informeren. Met vriendelijke groet,Yvette Waltman
    Teamleider Externe Zaken
    Hogenboom Vakantieparken
  2. Auteur
    DERF
    Datum
    Geachte mevrouw ,Yvette Waltman
    Bedankt voor u reactie op mijn klacht.
    Dat ik deze weg moest gaan maar ik werd van bookit naar
    Bungalows naar Hogenboom gestuurd en niemand gaf
    antwoord op mijn vraag .
    Bedankt Hogenboom en hoor graag iets van boolit.
    Groetjes . FH Jonkers

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DERF
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen