Klacht Hogenboom Vakantieparken: kwaliteit ver beneden de norm

Danny

Een treurig verblijf gehad in Villapark Panjevaart. De gepresenteerde "comfort villa" en de geweldige faciliteiten van het park waren ver te zoeken. totaal geen comfort in de 6 persoons- villa, waar je met zijn vieren al aardig op elkaars lip zit. De inrichting was kaal, en erg gedateerd. Rondom het huisje geen grasspriet te bekennen waardoor je al gauw buiten in de modder zat. De faciliteiten waar het park in de brochures en op hun plattegrond tonen, zijn echter van het naast gelegen park en u dient hier 15 euro p.d. p.p. voor te betalen. Wij hebben dan ook snel onze vakantie afgebroken en zijn huiswaarts gekeerd. Dit nooit meer!

een financiële compensatie zou hier op zijn plaats zijn,

Hogenboom Vakantieparken
    Geachte familie van den Bogaert,Allereerst willen wij u bedanken voor uw schrijven. Het is voor ons van groot belang op de hoogte te blijven van de bevindingen van onze gasten. U bent immers onze belangrijkste graadmeter, teneinde de kwaliteit en serviceverlening van onze producten optimaal te houden. Wij streven er naar om onze gasten zo tevreden mogelijk van hun verblijf terug te laten keren en vinden het derhalve spijtig dat wij bij u daarin niet geheel geslaagd zijn.Wij hebben uw schrijven doorgestuurd aan de parkmanager, zodat ook hij hiervan op de hoogte is en uw bevindingen ter harte kan nemen. Wij adviseren u in de toekomst bij een verblijf op Villapark Panjevaart te kiezen voor één van de accommodaties waar toegang tot Splesj bij in zit, alle informatie hieromtrent kunt u terugvinden op onze website www.vakantiegevoel.nl. Wij zien u in de toekomst graag nogmaals tegemoet op één van onze Hogenboom Vakantieparken.
    Met vriendelijke groet / Mit freundlichen Grüßen / Kind regards / CordialementYvette Waltman
    Teamleider Externe Zaken
    Danny
    Beste Yvette,De toegang tot het andere park is niet de boosdoener. De omgeving heeft gelukkig genoeg te bieden om je te vermaken. Na zo'n dag wil je toch even uitblazen in de comfortabele villa zoals u de vakantie woningen omschrijft. Als je dan van narigheid niet weet waar je moet zitten, omdat simpelweg comfort nergens te vinden is is het toch wel in en in triest.
    Hogenboom Vakantieparken
    Geachte heer Oudshoorn,Naar aanleiding van uw schrijven d.d. 22 augustus 2014, berichten wij u als volgt.Wij hebben uw schrijven met betrekking tot de villa, doorgestuurd aan de parkmanager met het verzoek om uw bevindingen ter harte te nemen.Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Heidi van der Meer
    HOGENBOOM VAKANTIEPARKEN
    Danny
    Beetje jammer dat Hogenboom geen verantwoording neemt, maar deze afschuift naar de parkmanager, zonder verdere duidelijke uitleg.

Danny

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?