Klacht Hogenboom Vakantieparken: Misleidende informatie

Scoop

Geen wifi,zelfs geen bereik van eigen netwerk,was gewoon helemaal niet bereikbaar
Had Panjervaart uitgekozen ipv Katjeskelder omdat daar extra betaald moest worden voor de wifi,heb 500 euro betaald voor 3 volle en 2 halve dagen,dit was totaal niet in verhouding voor hetgeen je daarvoor kreeg.
Alle kranen lekten
Dvd defect,
Schimmel in steelpan
Doorgezakte bank
Bestekbak boven in keukenkastjes
Broodtrommel in tv kast
Geen koekenpan,geen ei kunnen bakken
Geen gebruiksaanwijzing apparatuur
Ben een teleurgestelde gast en wens gecompenseerd te worden.
Het ergste van alles vond ik dat ik niet bereikbaar was voor mijn dementerende moeder van 88 jaar,ik ben haar mantelzorger en kon er even tussenuit,maar dit liep uit op een nachtmerrie voor haar omdat ze me niet kon bereiken,dus Hoogenboom,hou op met te zeggen dat er in elk huisje wifi is want dat kunt u niet waarmaken,zelfs onbereikbaar met eigen provider,schande.
500 euro en nog geen rust,alleen maar ergenissen

Geld terug.of gratis verblijf in een huis met daadwerkelijk wifi
en alle luxe en comfort die een uitgepufte mantelzorger verdient.

Hogenboom Vakantieparken
    Geachte mevrouw Jongstra,

Naar aanleiding van uw bericht d.d. 10 augustus jl., betreffende uw verblijf op Villapark Panjevaart, het volgende.

Allereerst willen wij u danken voor uw schrijven. Het is voor ons van groot belang op de hoogte te blijven van de bevindingen van onze gasten. U bent immers onze belangrijkste graadmeter, teneinde de kwaliteit en serviceverlening van onze producten optimaal te houden. Wij streven ernaar onze gasten zo tevreden mogelijk van hun verblijf terug te laten keren en vinden het derhalve zeer spijtig uit uw schrijven te moeten opmaken dat wij hierin bij u niet geheel geslaagd zijn.

Wij betreuren het dat u ter plaatse geen ruchtbaarheid gegeven heeft aan uw ongenoegen. Wij hadden uw onvrede immers graag tijdens het verblijf weggenomen. Achteraf kunnen wij hierin niets meer voor u betekenen. Wel zullen wij uw opmerkingen bespreken met de verantwoordelijke personen, teneinde de mogelijkheden tot verbetering te bekijken.

Hiermee hopen wij u voldoende te hebben geïnformeerd en begroeten wij u graag nogmaals als gast op één van onze parken.

Customer Services
    Hogenboom Vakantieparken

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?