Klacht Hogenboom Vakantieparken: Na 5 dagen nog geen reactie op mijn email.

Klachtnummer
# 382040
Gebruiker
Suske2007
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tijdens onze vakantie van 2 weken 3 3 verschillende huisje gehad met een bijbetaling vaan meer dan 300,-.
Het gaat om een verkeerde reservering, een huisje dat zo smerig was dat wij naar een ander huisje zijn verhuisd en dat de meubels van het eerste huisje 2 dagen later bij het grof vuil stonden.
Het huisje wat we als laatste hadden moesten we nog eens 300 voor bijbetalen.
En op al mijn vragen en foto's die ik heb verstuurd heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.
Vandaag (4-8-2019) wederom de mail met foto's verstuurd.

De oplossing

Een reactie geven op mijn mail, en een tegemoetkoming in de extra gemaakt kosten en de vervallen dagen voor het verhuizen (in en uit pakken)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hogenboom Vakantieparken is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Suske2007
    Datum
    Tot op heden heeft nog steeds niemand gereageerd.
    Zowel van Hoogenboom niet als van het park zelf.

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen