Klacht Hogenboom Vakantieparken: Onderhoud tuin tijdens verblijf

Wendy

Vrijdag 12 augustus komen wij terug bij ons vakantiehuisje het gras is gemaaid (geen idee hoe want het ene stuk is hoog en het andere is heel kort) maar niet weggehaald, het is een grote bende.! Vrijdag 19 augustus 10.00 uur lopen er ineens twee mannen in onze tuin die aan het grasmaaien zijn en de bladeren weg blazen. We zijn net wakker en lopen in onze nachtkleding. Ik bel de receptie en vraag of dit normaal is? Ja hoor het tuinonderhoud moet gedaan worden! Ik heb gevraagd of ze de tuinmannen willen vragen weg te gaan. Vervolgens bel ik Hogenboom om mijn klacht neer te leggen. Ik word afgescheept dat ik de receptie kan bellen, dat heb ik gedaan maar zij vinden het heel normaal dat er tuinonderhoud plaats vind als je hier als gast die een hoop geld betaald heeft hier je vakantie viert. Ik krijg van de mevrouw van Hogenboom te horen dat ik een mailtje kan sturen en dat ze verder niet met mij in discussie gaat en daarmee kan ik het doen.

Dat ze me netjes te woord hadden gestaan en mijn klacht hadden aangehoord en me niet onbeleefd afgescheept hadden!

Hogenboom Vakantieparken is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.