Opgelost door Hogenboom Vakantieparken: onterechte factuur extra schoonmaak kosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123566
Gebruiker
mv
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij zijn vaste klant van vakantie park strandslag Juliana
We zijn er inmiddels 6x geweest en nooit geen problemen gehad tot nu
3 week naar thuiskomst kregen wij een factuur voor extra schoonmaakkosten
Wij hebben Net als andere jaren het huisje schoon achtergelaten
In contact komen wasoom moeilijk je wordt van het kastje na de muur gestuurd
Ze beweren dat nog overal eten resten lagen en dat alles vies was
We hebben alles afgewassen en gestofzogen net als alle andere jaren
Het gaat mij helemaal niet om het bedrag maar om fe beweringen die niet kloppen
Enje wordt als vaste klant totaal niet serieus genomen
We wilden voor volgend jaar ookboeken maar als dit niet
Maar als het niet opgelost wordt gaan wij opzoek naar een andere vaste park
Heb inmiddels ook een jurist in de arm genomen om te kijken wat de verdere stappen zijn mocht er geen oplossing komen
Hoop echt dat het goed pgelost gaat worden

De oplossing

dat wij als vaste klant serieus genomen worden en dat er echt gekeken wordt na een goede oplossing komt
Zou zonde zijn dat wij opzoek moeten naar een andere park om dith

3 reacties

  1. Auteur
    Hogenboom Vakantieparken
    Datum
    Geachte heer Velterop,

    Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht d.d. 15 augustus jl.

    Wij hebben uw bevindingen in behandeling genomen en wij zullen u zo spoedig mogelijk van een schriftelijke reactie voorzien.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Webcare Team Hogenboom Vakantieparken.
  2. Auteur
    Hogenboom Vakantieparken
    Datum
    Geachte heer Velterop,

    Naar aanleiding van uw bericht d.d. 15 augustus jl. berichten wij u als volgt.

    Wij betreuren het van u te vernemen dat u een factuur ontvangen heeft naar aanleiding van uw verblijf op Stranslag Juliana. Wij hebben inmiddels deze kwestie beoordeeld en wij zijn van mening dat deze factuur onterecht naar u verstuurd is. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Hierbij willen wij dan ook aangeven dat de betreffende factuur inmiddels ongedaan gemaakt is. Wij beschouwen een en ander hiermee als afgehandeld.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Webcare Team Hogenboom Vakantieparken
  3. Auteur
    mv
    Datum
    prima afgehandeld uiteindelijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mv
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?