Klacht Hogenboom Vakantieparken: Onveilig gevoel op het vakantiepark

sad Niet opgelost
Jolanda

Ik heb afgelopen weekend een weekend doorgebracht in vakantiepark Herperduin in Herpen. De kinderen zijn hier opgegroeid 15 jaar geleden, we gingen elk jaar. Dit jaar wilde ik mijn kleindochter het park laten zien waar we zoveel plezier hebben gehad vroeger. De huisjes waren nog hetzelfde aan de buitenkant, maar ook aan de binnenkant. Op de nieuwe tv na was er niks gemoderniseerd, geen magnetron, geen haardroger aanwezig. De vloerbedekking was ronduit smerig en het meubilair nooit vervangen. Dit was nog allemaal nog tot daar aan toe.
Het eigenlijke probleem is het volgende. Een klein eindje verderop stond een huisje iets hoger wat buitenlandse werknemers huisde. Ze zaten buiten, (want het was lekker weer) bier te drinken, te roken en ons te bekijken. Ik voelde me met mijn kleindochter alleen niet op mijn gemak en heb steeds de gordijnen dichtgedaan omdat ik me bekeken voelde. Toen we een ronde over het park gingen lopen waren er nog meer huisjes met buitenlandse werknemers die buiten stonden te roken en 1 man vond het nodig om me na te roepen. Ook krijg je bij de informatiemap inmiddels een papiertje waarop staat dat je je licht aan moet laten als je weggaat, geen belangrijke spullen in het zicht moet laten,je sleutel van de deur af moet halen als je binnen zit, altijd moet afsluiten ook als je even weg gaat, 112 moet bellen bij nood. Bepaald geen prettig gevoel. Toen we een hapje gingen eten met z'n tweetjes op zaterdagavond kwam er net een politiewagen het terrein op rijden. Het park ligt nogal afgelegen dus er zal een melding zijn geweest van wat dan ook. Ik vond het weekend te prijzig voor wat ik aantrof en heb me eigen niet veilig gevoeld met mijn kleindochter. Erg jammer, we zijn hier altijd met veel plezier gekomen maar dit was de laatste keer.

Ik wil mijn geld terug.

Hogenboom Vakantieparken is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Jolanda
    Overigens zijn wij zondagmorgen vertrokken en hebben het weekend niet afgemaakt tot maandagmorgen.

Jolanda
De aangeboden oplossing is nog een weekend op het park doorbrengen op kosten van Hoogenboom. Door mijn ervaring daar is mijn klacht niet opgelost, maar wordt er aangeboden om nóg een keer naar het park te gaan. Ik vind het nu belangrijker om andere gezinnen/vakantiegezinnen dmv deze klacht erop te attenderen dat er onbeschofte werknemers op het park verblijven die de vakantie van de vakantiegangers zouden kunnen verpesten.

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?