Klacht Hogenboom Vakantieparken: Overlast door bouwactiviteiten

Jan

Tijdens ons verblijf op het park met onze familie bestaande uit ouders kinderen en kleinkinderen, vonden aan drie zijden van de woning bouwactiviteiten plaats.
De overlast bestond uit veel herrie en stof bij het slijpen van dakpannen, het constant draaien van een cementmolen bij het leggen van vloeren, het spuiten van een houten woning door mannen in maanpakken en voortdurend bouwverkeer. Onze gehuurde woning staat bijna achter in het park met de nummers 716 en 717. Er werd aan ongeveer 5 in aanbouw zijnde vakantiewoningen gewerkt. Zelfs in het weekend en sávonds. De klacht is gemeld bij de receptie, en ook aangegeven dat deze uitgebreide bouwactiviteiten niet vermeld zijn door Hogenboom Vakantieparken

Aangezien we 1780 € betaald hebben voor een 7 daags verblijf met veel overlast verlangen we een compensatie in de vorm van geld terug.

Hogenboom Vakantieparken
    Geachte heer Lutje Spelberg,Naar aanleiding van uw bericht d.d. 8 mei 2013, betreffende uw verblijf in Narvik HomeParc Mooi Zutendaal, onder reserveringsnummer 03013000160, berichten wij u als volgt.Allereerst willen wij u bedanken voor uw schrijven. Het is voor ons van groot belang op de hoogte te blijven van zowel de positieve als de negatieve bevindingen van onze gasten. U bent immers onze belangrijkste graadmeter, teneinde de kwaliteit en serviceverlening van onze producten optimaal te houden. Wij streven ernaar om onze gasten zo tevreden mogelijk van hun verblijf terug te laten keren en vinden het derhalve zeer spijtig uit uw schrijven te moeten opmaken dat wij bij u daarin niet geheel geslaagd zijn. De parkmanager betreurt het te vernemen dat uw verblijf negatief is beïnvloed. Hij ziet immers graag dat alle gasten optimaal genieten van hun verblijf. De parkmanager wil uw negatieve ervaring graag ombuigen in een positieve ervaring en heeft derhalve besloten om u een gratis midweekverblijf aan te bieden in de 12-persoons Luxe of Comfort villa in Narvik HomeParc Mooi Zutendaal. Dit verblijf wordt u aangeboden inclusief de huursom en de reserveringskosten, exclusief de (verplichte) bijkomende kosten, te gebruiken buiten de vakantieperioden/feestdagen in 2013. Voor het vastleggen van een reservering, kunt u een e-mail sturen aan: clientenservice@vakantiegevoel.nlHopende u op deze wijze voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wijmet vriendelijke groet,Heidi van der MeerManager Cliëntenservice

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?