Klacht Hogenboom Vakantieparken: Slecht onderhouden huisje

# 121903
Jeroen.hhw

We hebben voor best veel geld (vinden wij) een huisje geboekt op de Sallandshoeve. Bij aankomst bleken we omgeboekt naar een luxer huisje. Wat een desillusie toen we het huisje binnen gingen. Het geheel is slecht onderhouden en niet goed schoongemaakt. Schimmel in de kitranden, er lag een vieze thee- en vaatdoek en werkelijk alle deuren klemmen. Als klap op de vuurpijl kraakt de bovenste tree van de trap zo erg dat de kinderen er wakker van worden, eerste slapeloze nacht zit er dus op. Ook is de thermostaatkraan levensgevaarlijk, de temperatuur aanduiding klopt niet, er komt geen koud water uit en gisteren ging de temperatuur tijdens het douchen ineens flink omhoog. Reactie van personeel was redelijk makkelijk en deuren, trap en kraan zijn nog niet opgelost.

Hogenboom, mensen betalen hier geld voor! Dit kan echt niet.

Ik verlang dat het opgelost wordt en anders een compensatie. Het voldoet niet aan de verwachtingen die geschept worden op de site.

Hogenboom Vakantieparken is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Jeroen.hhw
    Hogenboom is in het geheel niet bereid om serieus naar de klacht te kijken en verschuilt zich achter anderen. Bij de beesten af hoe ze met klachten omgaan. Voor toekomstige boekers, verwacht er niet teveel van. Zolang je nog moet betalen zijn ze vriendelijk maar daarna houd het op. Na een eerdere slechte ervaring met Roompot boeken wij nooit meer iets bij deze oplichters!
    Jeroen.hhw
    Hogenboom lost het probleem niet op, bied geen excuses aan en bied geen compensatie. Met andere woorden, dikke vinger klant, voor jou 10 anderen. Laatste keer bij Roompot/Hogenboom voor ons.

Jeroen.hhw

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?