Opgelost door Hogenboom Vakantieparken: Slechte bungalow

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 107597
Gebruiker
lwabremer
Datum
3 reacties

Details

De klacht

bungalow nr 136 strandparel gehuurd op vakantiepark Strandslag Julianadorp.
Bij aankomst geen warm water geen verwarming geen Nederlandse tv bungalow niet schoongemaakt wel 55 euro betaald alle kopje borden en beste moeten schoonmaken borden waren vies kopje gevuld met zout .
Bedden slecht na twee nachten rugklachten matras op grond gelegd en op de grond geslapen.
Wij hebben regelmatig bungalow van hogenboom gehuurd maar nog nooit zo slecht
Wij snappen ook niet waarom wordt een bungalow niet eerst gecontroleerd voordat hij verhuurd word volgens de de man die de verwarming aanzette was deze drie weken geleden gerepareerd en vergeten aangestreken hoe kun je een bungalow schoonmaken met koud water

De oplossing

Compensatie of geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    Hogenboom Vakantieparken
    Datum
    Geachte familie Bremer,
    Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht d.d. 28 april jl.
    Wij zullen uw bevindingen in behandeling nemen en u zo spoedig mogelijk van een reactie voorzien.
    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Hogenboom Vakantieparken
  2. Auteur
    Hogenboom Vakantieparken
    Datum
    Geachte familie Bremer,
    Wij hebben u inmiddels van een schriftelijke reactie voorzien en een compensatie aangeboden. Wij beschouwen deze kwestie hiermee als afgehandeld.
    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Hogenboom Vakantieparken
  3. Auteur
    lwabremer
    Datum
    We gaan akkoord met het voorstel van Hogenboom.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lwabremer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen