Klacht Hogenboom Vakantieparken: verbouw laawaai

jos.rothkrans@gmail.com

Enkele weken geleden kregen we te horen via Ropa run dat ons een weekje gegund was in het resort te Arcen. Na een zeer moeilijke periode kregen we op deze manier weer tijd om op krachten te komen en uit te rusten. Na het eerste weekend werden we maandag wreed gestoord om 07.00 uur doordat huisje 82 werd verbouwd, wat met het nodige lawaai gepaard ging. Het huisje naast ons aan de andere kant werd een nieuwe keuken ingezet. Andere huisjes in de directe omgeving werden leeggehaald waarschijnlijk met het oog om ook te worden verbouwd. Wat een week van rust had moeten zijn werd een week vol ergernissen en stress.

Compensatie bijv. een lang weekend

Hogenboom Vakantieparken
    Geachte heer/mevrouw Goeman,Wij hebben reeds uw schrijven op de afdeling Cliëntenservice ontvangen en in behandeling genomen. U ontvangt van ons met uiterlijk een week een reactie. Dit wordt verstuurd aan het bij ons bekende e-mail adres.Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Heidi van der Meer
    Hogenboom Vakantieparken

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?