Klacht Hogenboom Vakantieparken: verbouw laawaai

Klachtnummer
# 96432
Gebruiker
jos.rothkrans@gmail.com
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Enkele weken geleden kregen we te horen via Ropa run dat ons een weekje gegund was in het resort te Arcen. Na een zeer moeilijke periode kregen we op deze manier weer tijd om op krachten te komen en uit te rusten. Na het eerste weekend werden we maandag wreed gestoord om 07.00 uur doordat huisje 82 werd verbouwd, wat met het nodige lawaai gepaard ging. Het huisje naast ons aan de andere kant werd een nieuwe keuken ingezet. Andere huisjes in de directe omgeving werden leeggehaald waarschijnlijk met het oog om ook te worden verbouwd. Wat een week van rust had moeten zijn werd een week vol ergernissen en stress.

De oplossing

Compensatie bijv. een lang weekend

1 reactie

  1. Auteur
    Hogenboom Vakantieparken
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Goeman,Wij hebben reeds uw schrijven op de afdeling Cliëntenservice ontvangen en in behandeling genomen. U ontvangt van ons met uiterlijk een week een reactie. Dit wordt verstuurd aan het bij ons bekende e-mail adres.Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Heidi van der Meer
    Hogenboom Vakantieparken

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen