Klacht Hogenboom Vakantieparken: Vergeten spullen niet terug gevonden in appartement.... Aquadelta Hogenboom / Roompot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 128199
Gebruiker
Gerrit
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wij zijn een aantal zaken vergeten mee te nemen uit ons gehuurde appartement. Het betrof volle fles specialistische lensvloeistof (erg vervelend dat we deze kwijt zijn, met spoed nieuwe geregeld) en een bijna volle parfume. Na contact met receptie van Aquadelta en met Hogenboom zou dit met de schoonmaak opgenomen worden en een oplossing gezocht worden. Echter als ik vraag of er al een oplossing is (spullen gevonden of vergoeding) komt er geen reactie. Het kan niet zijn dat deze spullen niet gevonden zijn. Schoonmaak kosten zijn 40 euro en wordt oa verricht door hard werkende Polen. Waar zijn mijn spullen gebleven?

De oplossing

Graag mijn gevonden spullen nasturen en indien er wat anders aan de hand is medewerker hier op aanspreken en spullen vergoeden.

4 reacties

  1. Auteur
    Hogenboom Vakantieparken
    Datum
    Geachte heer Kramer,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Uiteraard vinden wij het zeer spijtig dat u tijdens uw verblijf op Vakantiepark Aquadelta uw persoonlijke eigendommen bent vergeten en dat deze niet teruggevonden zijn. Op 1 September jl. heeft het park u reeds bericht dat betreffende eigendommen niet gevonden zijn. Uiteraard hebben wij een procedure voor gevonden voorwerpen, echter wanneer er, na uitvoerige controle, niets gevonden wordt kunnen wij in deze niets voor u betekenen.
    U begrijpt dat de verantwoording voor uw eigendommen bij uzelf ligt en dat wij voor het verlies hiervan geen aansprakelijkheid kunnen aanvaarden. Wij kunnen uw verzoek om vergoeding dan ook niet honoreren. Dit verzoek wordt derhalve afgewezen.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Services
    Hogenboom Vakantieparken
  2. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Ik voel mij niet serieus genomen. Natuurlijk ligt de verantwoordelijkheid van mijn spullen bij mijzelf. Echter als ik ze vergeet mag ik aannemen dat deze spullen via procedure worden terug gegeven. Uitvoerige controle zonder gevonden resultaat wil zeggen weggegooid of nog erger ontvreemd, ze verdwijnen niet in het niets. Hier is Hogenboom voor verantwoordelijk aangezien het uw personeel betreft. Graag passende maatregelen. Ik werk zelf in pb sector en moet zelfs gevonden halve oorbel inleveren.
  3. Auteur
    Hogenboom Vakantieparken
    Datum
    Geachte heer Kramer,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij betreuren het van u te vernemen dat u zich niet kunt verenigen met onze reactie. Uiteraard nemen wij de bevindingen van onze gasten zeer serieus. Zoals reeds aangegeven zijn de betreffende eigendommen niet gevonden. Wij kunnen in deze niets voor u betekenen.

    Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Customer Services
    Hogenboom Vakantieparken.
  4. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Ik heb op het punt gestaan om aangifte te doen maar ik realiseer me dat het weinig zin heeft. Het is gelukkig geen gouden ring. Echter zegt dit wel iets over het bedrijf Hogeboom en zijn personeel. Zo boek ik natuurlijk nooit meer bij dit bedrijf en dat vind ik wel jammer dat dat zo moet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerrit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen