Klacht Hogenboom Vakantieparken: We worden van het kastje naar de muur gestuurd er wordt niet geluisterd.

Klachtnummer
# 378722
Gebruiker
H vd w
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een week voor de aankomstdag hebben mijn ouders een vakantie geboekt bij het drentse wold. Op de aankomstdag van de vakantie is mijn vader geheel onverwachts overleden. Ze hadden geen annuleringsverzekering. Hogeboom vakantieparken toont geen enkel respect en wil alleen producten en parklasten crediteren (95,56 terug van de 457.65) als reactie geven ze aan dat we gewoon gebruik hadden kunnen maken van het huisje. Ik had wel wat meer compensatie en medeleven verwacht.

De oplossing

Excuses en een terugbetaling. Laat de menselijke kant zien!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hogenboom Vakantieparken is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    H vd w
    Datum
    Ongelooflijk dat hier geen reactie op komt vanuit hogeboom vakantieparken.

Ook een klacht indienen over Hogenboom Vakantieparken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen