Klacht Hogeschool Rotterdam: Klacht Hogeschool Rotterdam: Hogeschool Rotterdam is onduidelijk over de eisen voor het inschijven b

MeneerSC

Ook ik heb mij aan het begin van de zomer aangemeld via de site van WDKA voor de opleiding Leisure & event Management. En ook ik heb hier alle nodige stappen genomen om op de academie een intake te komen doen. Afgelopen maandag ( 26-8-2019) heb ik mijn intake afgerond met een positief studie advies en van WdKA een warm welkom toe kregen om dit jaar (2019/2020) aan deze studie te starten. Ook stond in de mail dat ik mijn aanmelding zelf moest voltooien via studielink. Toen ik me wilde gaan aanmelden via studielink kwam ik erachter dat dit niet meer mogelijk was via de site. Dus ben ik Wdka en studielink zelf gaan bellen voor uitleg en hulp. Met als resultaat dat studielink mij heeft verteld dat aanmelden niet meer mogelijk was. Dit betekend dat ik een jaar moet wachten om alsnog deze studie te kunnen volgen. Uiteraard neem ik hier geen genoegen mee en zou ik het zeer op prijs stellen dat ik gewoon dit schooljaar aan mijn studie kan beginnen. Ik ben er achter gekomen via klachtenkompas.nl dat dit vorig jaar ook iemand is overkomen. Het is erg jammer dat ook na die klacht het probleem nog niet is aangepakt.

Het allerliefst zou ik dit schooljaar ( 2019/2020) beginnen aan de studie Leisure & event management aan Willem de Kooning academie. Ik hoop dat Studielink voor nu een uitzondering kan maken en er wellicht naar kan kijken om ervoor te zorgen dat dit volgend jaar niet weer gebeurt.

Hogeschool Rotterdam
    Beste student, dank voor het melden van jouw klacht. We verwijzen je graag door naar het bureau Klachten en Geschillen van Hogeschool Rotterdam. Daar kun je terecht voor het melden van jouw klacht, de exacte procedure van de klachtenafhandeling en voor al je overige vragen. Zij zijn bereikbaar via klacht@hr.nl of 010 - 794 4290.

Ook een klacht indienen over Hogeschool Rotterdam?