Klacht Hogeschool Rotterdam: Tegenhouden afstuderende student

HajarZ

3 jaar lang ben ik bezig om mijn afsluitende gesprek te behalen om mijn opleiding af te ronden. Ik moet er achter aan blijven gaan. Ik moet soms maanden wachten op reactie van de afstudeercoördinator na meerdere gestuurde mailtjes en bezoekjes op school.
Van elk docent/assessor krijg ik continu ander feedback na het gesprek.
Afgelopen jaar is ook weer verpild omdat ik van mijn afstudeercoördinator en verslag over moest maken terwijl ik dit al behaald had. Dit heb ik meerdere malen aangegeven, maar hij vond dat ik het toch over moest maken. Vorige week heb ik dit nogmaals bij hem benoemd en na het lezen van het beoordelingsformlier zag hij dat ik gelijk had en het verslag niet over had moeten doen. Ik ben momenteel dus nog even ver als drie jaar geleden. Ondertussen betaal ik elk jaar volledig collegegeld, terwijl ik geen les heb.

Ik wil graag een oplossing/ vervangend product om dat gesprek z.s.m. af te ronden. En een compensatie van betaalde collegegeld van de afgelopen drie jaar.

Hogeschool Rotterdam is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Hogeschool Rotterdam?