Klacht Hogeschool Utrecht: Door blunder wacht ik al 4 maanden op mijn diploma

iris17

Op 11 juli heb ik mijn externe minor behaald aan de Hogeschool Utrecht. Dit was een vervroegde herkansing, zodat ik mijn diploma-uitreiking kon bijwonen. Desondanks was mijn herkansingscijfer gemaild, maar niet ingevoerd op Osiris. Ik heb tussen 11 juli en 20 september tientallen keren gemaild of dit cijfer kon worden ingevoerd. De coördinator van de minor reageerde precies 0 keer! Uiteindelijk heb ik een docent gemaild, waarvan ik überhaupt nog nooit les ben heb gehad. Uiteindelijk heeft zij het voor mij ingevoerd (dank daarvoor).

Door deze blunder van de Hogeschool Utrecht ben ik nog steeds aan het wachten op mijn diploma, 4 maanden later. Ik heb mijn diploma uitreiking gemist en ik kan momenteel nog steeds niet solliciteren.

Ik wens dat er een onderzoek wordt gedaan naar de communicatie tussen student en docent/coördinator om dit in het vervolg te voorkomen. Je kan niet iemand als coördinator hebben, die nooit reageert.

Ook een klacht indienen over Hogeschool Utrecht?