Klacht Hogeschool Utrecht: slechte organisatie

Klachtnummer
# 388169
Gebruiker
elvis de mier
Datum
0 reacties

Details

Klacht

dit is de brief die ik geschreven aan Sabine van den Brink van de Hogeschool Utrecht

Nav berichten die ik van mijn dochter krijg maak ik me zorgen over de kwaliteit van uw onderwijs.

Mijn dochter volgt de studie Engels en verteld me om te beginnen dat ze geen mentor heeft.
Bij wie moet ze terecht als er iets is?

Ook blijkt ze afgelopen maandag te beginnen met een verkeerd rooster. Dat is gecorrigeerd en toen bleek dat ze geen les had.
De dinsdag komt ze om 10 uur volgens rooster op school voor het Vak Beroep 3.
Dan blijkt dat ze met 3 groepen in een lokaal zitten. De docent moet nog worden gezocht. Als die gevonden is stuurt die een gedeelte van de grote groep weg.

Vervolgens kwam een vrouwelijke docent. Die moest aan 2 klassen lesgeven. Zij gaf dat dat niet kon.
Sommige studenten moesten op de gang wachten. Daar is uiteindelijk een docent voor geregeld.

Toen bleef de klas van mijn dochter over zonder docent. Na een uur zijn zij maar weg gegaan en mijn dochter is ook naar huis gekomen.

Vandaag staat er volgens rooster het vak intervisie gepland. Er staat geen lokaal bij vermeld en geen docent.
Waar moeten ze naar toe en tot wie moeten ze zich richten als er geen mentor is?

Alles bij elkaar is dit een heel slecht begin van het jaar. En erg demotiverend voor uw studenten en mijn dochter.

Na langdurig in de wacht te hebben gestaan kon niemand mij doorverbinden met de juiste persoon die er over gaat en die van de hoed en de rand weet.
Alleen uw emailadres heb ik doorgekregen.

Ik hoop dat u het weet of deze mail kunt beantwoorden. We betalen immers flink wat collegegeld en ik zou het niet zo fijn als mijn dochter vanwege ‘uw organisatieproblemen’ er geen zin meer in heeft.

Gewenste oplossing

Dat de klas van mijn dochter een vast aanspreekpunt (mentor) krijgt zoals dat gebruikelijk is.
Dat het rooster correct is dat er in het rooster welk lokaal en welke docent.
En ik kreeg tot mijn grote ergernis geen veranwoordelijken te spreken. En wilde de medewerker mij geen namen geven.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hogeschool Utrecht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen