Klacht Hoist Finance: geen reactie/hulp

Klachtnummer
# 376385
Gebruiker
Twinkel
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb onlangs hun gevraagd mijn BKR registratie te herzien, ik heb ze op 25 Juni gemaild en de 26 ste per post mijn aanvraag gestuurd, tot op heden geen enkele reactie op mijn vraag. dit is heel belangrijk voor mij gezien alles nu al geruime tijd goed gaat, en een andere notering al toegezegd is tot verwijdering als Hoist meewerkt. Ze zijn in bezit van al onze gegevens en mijn man staat er ook nog eens los van

De oplossing

Bkr notering verwijderen per 19 September 2019!

6 reacties

  1. Auteur
    Twinkel
    Datum
    Jammer nog steeds geen reactie ontvangen, hoop zo dat u mij wil en vooral mijn gezin wil helpen
  2. Auteur
    Twinkel
    Datum
    Jammer nog steeds geen reactie ontvangen, hoop zo dat u mij wil en vooral mijn gezin wil helpen
  3. Auteur
    Twinkel
    Datum
    Jammer nog steeds geen reactie ontvangen, hoop zo dat u mij wil en vooral mijn gezin wil helpen
  4. Auteur
    Twinkel
    Datum
    Jammer nog steeds geen reactie ontvangen, hoop zo dat u mij wil en vooral mijn gezin wil helpen
  5. Auteur
    Twinkel
    Datum
    Nog steeds geen reactie.......van hoist 😡
  6. Auteur
    Twinkel
    Datum
    ongelooflijk nog steeds geen reactie

Ook een klacht indienen over Hoist Finance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen