Klacht Hoist Finance: Omzetten van A(2)-codering naar H-codering

# 182069
Danilio

Na onlangs contact met u gehad te hebben aangaande mijn doorlopend krediet, waar in 1e instantie terecht een A(2)-codering voor is aangegeven, zit ik nog met het volgende:

Uit de schuld van €5485,90 staat er momenteel nog een bedrag open van €235,90.
De maandelijkse betalingen van €150, die vereist waren voor het aanbieden van een rentestop in aug 2013, zijn netjes voldaan.
Volgens uw lezing wordt de A(2)-codering in deze zaak nooit meer omgezet naar een H-codering en komt er enkel en alleen een einddatum achter de A(2)-codering te staan.
Dit lijkt mij erg vreemd , daar er weldegelijk sprake is van een herstel vwb de betalingen.

Graag verzoek ik u dit nogmaals na te gaan, daar dit mij behoorlijk belemmert bij het aangaan van een eventuele nieuwe lening en/of hypotheek.

Tot slot deel ik nog met u dat de A(2)-codering door Santander is geplaatst, maar de vordering nu in handen is van Hoist Finance

Ik hoor graag van u.

Graag zie ik dat mij A(2) - codering wordt omgezet naar een H-codering.
Bij voorkeur vanaf het moment dat er door mij een regeling is getroffen met Hoist Finance

Hoist Finance is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.