Klacht Hoist portfolio holding limited: BKR Registratie

Pieter

Door mijn ex partner sta ik BKR geregistreerd zij heeft een doorlopend krediet aangevraagd zonder mijn weten. ik betaal al 10 jaar lang netjes optijd. Nu heb ik Hoist gevraagd iets aan mijn BKR te doen, omdat ik een huis wil kopen, dit gaat moeilijk met een BKR code 2. De BKR zelf heeft mij naar Hoist verwezen om te vragen of ze iets met de code willen doen. Hoist werkt hier niet aan mee. Ik heb hetzelfde probleem gehad met Neckermann, het verhaal uitgelegd dat het door mijn ex partner is ontstaan en dat ik een hypotheek wil afsluiten. Neckermann heeft de code door BKR laten verwijderen en Hoist zegt dat dit niet kan, ik kom met deze mensen geen stap verder en blijven voet bij stuk houden dat ik 5 jaar met de code blijf zitten. Ook wil ik het resterende bedrag van 1900 euro ineens betalen, maar ook dan willen zij niks aan de code doen. Ik laat me al 10 jaar van de goede kant zien maar een tweede kans word mij door Hoist is niet gegund. Hopelijk kunt u mij verder helpen.

Graag zou ik willen dat de BKR code 2 komt te vervallen of een andere code zodat ik toch in aanmerking kom voor een hypotheek. Met een code 2 kom ik nergens, dit heb ik te danken aan mijn ex partner. ik zelf kan hier niks aan doen zij heeft valsheid in geschrifte gepleegd.
Neckermann heeft de code ook verwijderd dus ik zie niet in waarom Hoist dit niet zou kunnen.

Wij vinden dat Hoist portfolio holding limited hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!