Klacht Hokaoneone.eu: Bestelling incompleet geleverd en klacht wordt niet opgelost

Klachtnummer
# 475228
Gebruiker
W#Jogger80
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op d.d. 17-08-2020 heb ik een bestelling gedaan via de webwinkel van www.hokaoneone.eu. De bestelling bleek bij levering incompleet, er mist één artikel.

De klantenservice is slecht bereikbaar en luistert niet naar de klant.
Via de klantenservice een mail ontvangen met vragen en deze beantwoordt. Het lijkt erop dat de klantenservice het probleem niet wenst op te lossen. Ik krijg geen antwoord op de vraag waar het ontbrekende artikel is en hoe de klant zijn/haar aankoop bedrag retour kan ontvangen.

De klantenservice is steeds onbereikbaar, terwijl het antwoordapparaat aangeeft dat de klanterservice is geopend.

Het bedrijf maakt daarmee een chaotisch onbetrouwbare indruk.

Ik zie het probleem graag opgelost naar tevredenheid van de klant.

De oplossing

Het ontbrekende artikel op sturen of het aankoopbedrag terug betalen aan de klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hokaoneone.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hokaoneone.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen