Klacht Holco publications: Niet geleverd product ondanks betaling

Klachtnummer
# 134426
Gebruiker
Tewuuln
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 27 September een badlaken gekocht via de penny wesbhop en betaald via Ideal (aankoop 31388). Deze is niet geleverd, ik ontving slechts een acceptgiro om opnieuw te betalen.
Na ca. 10 keer gebeld te hebben met het telefoonnummer op de website en een mail met mijn klacht gestuurd te hebben naar webshop@penny.nl en bestellingen@penny.nl zonder reactie stuur ik deze nieuwe e-mail.

De oplossing

Aangezien U in gebreke bent gebleven deel ik u daarom mede dat ik geen belangstelling meer heb voor het badlaken en de overeenkomst hierbij dan ook wil ontbinden.

Graag ontvang ik binnen 2 weken mijn aankoopbedrag van 16,45€ terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holco publications hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Holco publications?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen