Klacht Holendrecht Apotheek: Apotheek Holendrecht niet te bereiken

Louisa61

Vrijdag 2-2-2018 gebeld naar apotheek Holendrecht. Mijn moeder is behoorlijk ziek en er was al eerder iets mis gegaan met de hoeveelheid medicijnen. ze zou terug gebeld worden. Dit is niet gebeurd! Nu was ze behoorlijk ziek en ik ben gaan bellen met de apotheek, voor de medicijnen. Niet te doen dus, of de hoorn ligt eraf of je kan bellen tot je een ons weegt. Ik kreeg s'óchtends mevrouw [naam verwijderd door moderator] aan de lijn. Ik vroeg of ze mijn moeder kon bellen. Dit zou ze doen. Niet dus. Ik weer bellen toen kreeg ik [naam verwijderd door moderator] aan de lijn. Ja, het was druk enz enz. Maar ze zou gaan kijken, of dat voldoende was! Hoe durf je!! Ik zei dus van niet. Ze zou mijn moeder bellen. Ik heb in totaal 12 keer gebeld. Echt niet normaal meer.Om half 5 s'middags was mijn moeder nog steeds niet gebeld. Ik weer bellen. Ik kreeg [naam verwijderd door moderator] weer aan de lijn. Ja, het was druk enz. Ik heb daar niets mee te maken. Er moet toch iemand zijn die de telefoon opneemt. Het kan toch niet zo zijn dat je 12 keer moet bellen? Of die hoorn ligt eraf. Het is niet mijn moeders hobby, of die van mij om met de apotheek te gaan bellen voor de lol. Het is een oudere dame, en het was ook nog een keer vrijdag. Dokterspost gebeld en de vervanger van dokter [naam verwijderd door moderator] heeft digitaal een bericht naar de apotheek gestuurd. Meer dan schandalig. Jullie zijn een winstgevend bedrijf, neem een telefoniste aan! En als er wordt gezegd dat je gaat bellen, doe dat dan ook. Jullie zijn niet de enige die werken. Ik heb ook een baan en kan ook niet continue blijven bellen. Hoe zou je het vinden als het je eigen moeder betrof!

Ik wil dat er iets met deze klacht wordt gedaan. En de oplossing, het aannemen van een telefoniste!!

Wij vinden dat Holendrecht Apotheek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!