Klacht Holi Fusion: Holi fushion heeft mijn geld

Klachtnummer
# 255138
Gebruiker
RMarijke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb, net zoals een heleboel andere mensen en vooral studenten, in juni 2016 tickets gekocht voor het Holi Fusion colour festival. Ik heb 2 tickets gekocht ter waarde van €53,90. Dit zou plaatsvinden in Groningen op 9 juli 2016. Dit is toen gecanceld en iedereen die hier tickets voor heeft gekocht, kreeg het aanbod om hetzelfde festival bij te wonen alleen dan in een andere plaats. Daarbij werd het festival in Groningen verzet naar 17 september 2016. De ochtend van 17 september kreeg iedereen de mail dat het festival niet door zou gaan die dag doordat Holi Fusion geen vergunning had gekregen en de rechtszaak hierover had verloren. De kosten zouden worden vergoed: iedereen mocht een formulier invullen die via facebook en via de mail online stonden zodat je via deze formulieren je geld terug kon vragen. Dit kon tot uiterlijk 16 oktober 2016. Na een maand zou dit verwerkt zijn en op 16 november 2016 was de uiterlijke deadline waarin het geld terug zou zijn gestort. Dit was natuurlijk niet zo. Via Facebook werden we op de hoogte gehouden en hierin is naar voren gekomen dat er twee organisaties betrokken zijn bij het gecancelde festival in Groningen. Namelijk Holi Fusion zelf maar ook Persmedia. Ikzelf heb onder andere beide partijen gemaild en netjes gevraagd naar de gang van zaken en aangegeven dat iedereen wel duidelijkheid nodig had. Nu, februari 2017, is er nog steeds geen duidelijkheid, weet niemand of er überhaupt nog wat gaat gebeuren omtrent het geld terugstorten en krijgen wij ook geen updates of berichtjes meer via Facebook of mail. Het kan natuurlijk niet dat het geld zomaar is verdwenen en dat beide partijen naar elkaar blijven wijzen. Hier moet wat mee worden gedaan. Het gaat om duizenden.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn €53,90 terug. Pas dan ben ik tevreden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holi Fusion hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Holi Fusion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen