Klacht Holiday Auto's: Brandstofkosten ten onrechte in rekening gebracht

Richard

Begin maart 2015 heb ik via Holiday Autos een auto gehuurd op het vliegveld van Lyon. Bij de aflevering heb ik onbedoeld een handtekening gezet onder een aanpassing van de brandstofafspraak. Op dat moment begreep ik door de taalbarrière niet goed waar het over ging. Ik kwam er pas achter toen ik zag dat mijn creditcard was belast voor 60,50 euro, terwijl ik alles vooraf had betaald. Ik heb de auto met een volle tank teruggebracht ipv. met een lege tank, wat kennelijk de nieuwe afspraak was.

Ik heb hierover direct contact opgenomen met de klantenservice van Holiday Autos (hiervan zijn 4 e-mails beschikbaar), maar dat heeft niet geresulteerd in een oplossing. Volgens Holiday Autos is het jammer voor mij, maar ik moet gewoon betalen voor een dienst die niet is geleverd.

Kunt u mij hiermee helpen? Het gaat mij niet om het geld, maar om het principe: ik wil niet betalen voor een dienst die niet is geleverd.

Hoor graag van u!

Terugstorting van het ten onrechte in rekening gebrachte bedrag van 60,50 euro

Wij vinden dat Holiday Auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Holiday Auto's?