Klacht Holidaycars: Misleiding/oplichting

Klachtnummer
# 545032
Gebruiker
Schaafsma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16 juni jl. maakte ik een reservering voor een huurauto via holidaycars.com
Op 21juni ontving ik een melding van het bedrijf dat de auto -om onduidelijke reden- gecancelled werd. Mijn betaling voor het volkedige bedrag van de reservering, €602,30 zou binnen 14 dagen worden teruggeboekt. Dat gebeurde niet en na diverse emails met het vriendelijke verzoek van mijn kant om het bedrag terug te boeken, werd mij op 6 juli jl. medegedeeld dat er wegens Covid liquiditeitsproblemen waren ontstaan en men het geld niet ging terugbetalen! Mijn rechtsbijstandsverzekering moet er nu achteraan, maar ik wil een ieder waarschuwen. Het bedrijf is namelijk nog gewoon actief en je kunt elke dag boeken. Nergens vind ik waarschuwingen over insplventie of surseance. In 2012 ging het bedrijf Holiday Cars weliswaar failliet en is toen overgenomen door Monky Bookings Sarl. Ik heb daar de afgelopen jaren goede ervaringen mee gehad en ben dus sprakeloos over deze frauduleuze gang van zaken.

De oplossing

Aangezien men geen geldige reden had voor de annulering van de huurauto, ben ik volgend mij bewust misleid. Ik heb gern inzage in de boeken van Holuday Cars, maar men verzuimt te melden dat er surseance is aangevraagd en op de website is het ‘ business as usual’ ik verwacht dus mijn geld terug en zie dit als pure opzet om klanten te misleidem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holidaycars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Holidaycars?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen