Klacht Holidaysbooked.com: Geen antwoord op mijn emails met vragen over mijn geboekte vakantie.

Kamer

Vorig jaar oktober via een aanbieding van groupon een stedentrip naar Venetië geboekt. Volgens holidaysbooked.com hoefde ik geen groupon code te kopen en was via hun boeking alles geregeld. Als leek, trap je in hun advies. Vervolgens werd tot twee keer toe het hotel veranderd en vervolgens wordt er niet meer op mijn mails gereageerd die ik stuur met vragen. Hun telefoonnummers zijn niet in gebruik! Nu zegt groupon dat zij niets voor mij kunnen doen omdat ik geen grouponcode heb. Maar ik ben wel via groupon in contact gekomen met het bedrijf omdat je eerst moet bellen om te kijken of de data beschikbaar is. Gaat mijn reis nu wel of niet door en ben ik nu mijn zuurverdiende geld kwijt?

Geld terug !

Wij vinden dat Holidaysbooked.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Holidaysbooked.com?