Klacht Holidaysbooked.com: Geen vergoeding voor NIET geleverde transfer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 27290
Gebruiker
robkuijpers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een reis geboekt via Groupon en dit genoemde bedrijf. Hotel, vlucht en transfer van luchthaven Agadir naar hotel.
Aangekomen op de luchthaven van Agadir was er geen vertegenwoordiger van het bedrijf. Volgens instructie heb ik een telefoonnummer gebeld en gevraagd naar de transfer. De medewerker vertelde mij dat er GEEN passagiers van deze vlucht verwacht werden voor een transfer .
Hij kon het door mij opgegeven voucher nummer niet terugvinden. Hij kon ook onze naam niet vinden. Dit gesprek met enig heen en weer bellen heeft me ongeveer 40 euro gekost. Hij was niet bereid een transfer te regelen. We hebben een taxi genomen kosten 20 euro.
De transfer terug verliep goed.
Het laatste contact van de helpdesk is van afgelopen maandag . Men reageert niet meer op mijn rappel. Hun laatste bericht was`.... I can confirm that no mistake has been made.
In regards to the arrival transfers we have been in contact with the agency
and we are now awaiting a response..... `

De oplossing

20 euro taxi , enige tegenmoetkoming telefoonkosten van ongeveer 40 euro,
enige vorm van sorry we hebben een foutje gemaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holidaysbooked.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
robkuijpers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Holidaysbooked.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen