Wij vinden dat Holland America Line hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Holland America Line: Klacht gestuurd over slechte service tijdens een cruise , na meer dan een maand nog steeds geen reactie.
Details
Klacht
Onlangs als huwelijksreis cruise gemaakt. Deze reis met het cruiseschip viel ons tegen. Dit had voornamelijk te maken met het ontbreken van service. De airco (koud/warm, zacht/hard blazen) viel totaal niet aan te passen en de hele nacht blies de airco in je gezicht en hangt boven het bed. Flink verkouden/ziek van geworden, met koorts tot gevolg. Aangegeven bij receptie wat het probleem was, en een upgrade kon niet omdat het schip volgeboekt was. Er werd niet verteld dat de airco aangepast kon worden door een monteur: dit moesten wij van medepassagiers horen. Bij de receptie op 17 april aangegeven rond 11 u 's ochtends. Er werd toegezed vandaag dit te repareren. 's Avonds op kamer niks veranderd en monteur sliep al, weer een dag wachten en zieker worden. Weer gevraagd, weer niks, totdat ik een manager eiste te spreken die uiteindelijk de klacht heeft opgelost.Gewenste oplossing
Conclusie is dat dit mij behalve 2 extra zieke dagen gekost heeft, wij ook een hoop gezeur hebben gehad en tijd kwijt waren aan het in de rij staan bij de receptie. De receptionistes zijn gewoon niet capabel, want zonder die Nederlandse manager was er nog steeds niks geregeld. Als jullie beweren een top-cruiseline te zijn, moet je ook goed personeel aannemen. Ook, of zelfs juist, bij de receptie die over het algemeen het eerste aanspreekpunt is van een gast.Ik vind dit voor een 5-star diamond service cruise echt zwaar onder de maat. Door de geleden schade en verloren tijd, zou ik het niet meer dan redelijk vinden als Holland America Line met een passende oplossing komt.
Mijn email naar jullie was langer, maar dat past helaas niet op deze website.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.