Klacht Holland America Line: Restitutie geannuleerde cruises

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182353
Gebruiker
fmb
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Moesten door omstandigheden 2 opeenvolgende cruises annuleren (rechtstreeks geboekt bij HAL). Toezegging restitutie eind april. Na vele telefoontjes en mails en (op advies van Consumentenbond) een formele klacht eindelijk midden augustus 1 van de twee teruggestort gekregen. Tweede (duurste) blijft achterwege. In Rotterdam "begrijpen ze onze frustratie", maar "hoofdkantoor in Seattle wil terugbetalingen zelf in de hand houden", "heeft achterstand" en "reageert niet".

De oplossing

Terugbetaling geannuleerde cruise en vergoeding wettelijke rente.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holland America Line hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    fmb
    Datum
    Eind oktober eindelijk laatste deel van vooruitbetaling ontvangen (na 6 maanden mailen en telefoneren). Van vergoeding/rente op het bedrag echter geen sprake.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fmb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry