Klacht Holland and Barrett: Geen mondkapjes op als personeel en je word de winkel uitgeschreeuwd als je vraagt of zij hem opzett

Lady

Ik liep op 29-12 rond 10:20 de winkel op kanaleneiland in. Beide personeelsleden hadden geen mondkapje op. Dat snap ik als de winkel leeg is dus ik vroeg of zij hem aub op wilde zetten. Daarop werd er naar mij geschreeuwd dat ze dat zelf wel bepalen. Ik zei dat het geen vraag is maar een mondkapjes plicht en daarom werd gezegd dat de boete voor hen was en niet voor mij. Daar vroeg ik niet om ik vroeg enkel of je hem op wilde zetten. Hierna werd ik de winkel uitgeschreeuwd met de vraag waar ik mij mee bemoeide.

Jullie zijn als 1 van de weinige winkels nog open maar als personeel dan zoveel lak heeft aan de veiligheid van zowel het personeel als de klanten vind ik ronduit assosioaal! Klantvriendelijkheid 0.0 en regelgeving ook 0.0

Zorg ervoor dat het personeel wat de winkel vertegenwordigd de wetten naleegd en leg even uit wat klantvriendelijkheid is.

Wij vinden dat Holland and Barrett hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Holland and Barrett?