Klacht Holland and Barrett: Holland & Barrett laat klanten teveel betalen

Yolayo

Bij een aankoop wordt er meer berekend dan het bedrag op het kaartje voor de producten. Ook op de producten die landelijk in de promotie zijn.
Het ging bij mij om drie producten van een actie ( er werd 3 x 1 cent teveel berekend ) en 1 product buiten de actie waarbij 0,20 cent teveel werd berekend.
Bij navraag waarom er extra berekend werd kon de verkoopster mij geen antwoordt geven. Zij verwees mij door naar de klantenservice die haar best deed in vaktermen uit te leggen waardoor t komt dat er meer afgerekend moet worden dan de daadwerkelijke prijs. Op meerdere artikelen betaal je dus vanaf 0,01 meer. Niemand kan uitleggen waarom dit is. Het gaat mij niet om een paar cent maar op zijn minst wil ik een duidelijke uitleg. Het is nl niet de eerste keer dat me dit opvalt. Denk ook niet dat klanten snel terug gaan voor een paar cent.
Vind t een vorm van diefstal. Mocht dit bij een volgende aankoop wederom het geval zijn zal ik andere stappen ondernemen want t kan niet zo zijn dat je aan de kassa meer moet betalen dan de daadwerkelijke prijs.
Voor een ieder, check je bon en spreek ze erop aan. Gaat maar om een paar cent maar als ze dit bij alle winkels doen dan riekt t mijn inziens naar onzuivere koffie!

zowel in de winkel als bij de klantenservice word ik op een onprettige manier bejegend. Mogelijk stel ik lastige vragen en zolang mij niet wordt uitgelegd waarom ik meer moet afrekenen dan staat vermeld blijf ik me hier in vast bijten door andere stappen te ondernemen.

Wij vinden dat Holland and Barrett hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Holland and Barrett?