Klacht Holland and Barrett: Holland & Barrett leeft het herroepingsrecht niet na!

Maj

ik heb vandaag een bestelling geplaatst op de webshop van Holland and Barrett en was iets vergeten mee te nemen in de online bestelling. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice waarbij ik te woord ben gestaan door Roos (achternaam wilde ze niet geven, evenmin wilde ze mij doorverbinden met een leidinggevende/supervisor). Zij gaf aan de bestelling niet te kunnen wijzigen of annuleren. Ik moest wachten totdat de bestelling geleverd was en daarna kon ik de bestelling retourneren in de fysieke winkel. Het recht beslist daar anders over, zie art. 6:230q BW. Nu wil de bestelling definitief annuleren en een klacht indienen over de gang van zaken en de omslachtige retourprocedure van Holland & Barrett/ De Tuinen. Het hele idee van online winkelen is juist het gemak van de deur niet uit hoeven. Nu moet ik dat alsnog.

De bestelling per direct en voor verzending annuleren en excuses voor de zeer stugge klantenservice die absoluut niet mee wil denken.

Wij vinden dat Holland and Barrett hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Holland and Barrett?